09 July 2006

Epizoda: IMA PRAVDE I SUPPORT & BELIEVE


Portugal cetvrti. Uaaa cigosi! Corava koka ubode i drugo zrno. Svidja mi se. Posebno napusavanje mladjanog Kristijana Ronalda. Obavezno posetiti Mrzim Ronalda! Nije toliko zasluzio al neka mu bude, za nauk i dugo secanje. Veoma je moguce da ce skoro da napusti Man Utd, kao zainteresovan je Real Madrid.
Ima i ostalih vesti. Morezmo osvojila Vimbldon. Stvarno ne znam koja je ruznija i grdnija od njih dve finalistkinja. Blagu prednost dajem Zastin jer je ipak malo vise zensko :) Zimonju i Santora razbili blizanci, ipak su bolji, nema sta!

*Sta znaci Svajnstajger??? Svajn=Svinja, a Stajger=??? Ja mislim uzgajivac svinja al sta ti ja znam, ucio sam francuski.
Zeta izgubila i drugu u Intertoto kupu, a secam se da je Milo najavio ulazak u Ligu sampiona, steta :)
Kembel ide iz Arsenala, a Real je zainteresovan za Zambrotu, Emersona i smekera Kanavara!

Liverpul je i dalje najbolji klub na svetu :) Support & Believe

2 comments:

natty said...

Italijani su mi genijalni i nadasve zabavni. moja teorija je da bi se provukli kroz rešeto ako je potrebno, što je više puta potvrđeno... valja nisi igrao ovo na kladionici ili slično...
više sreće

Anonymous said...

Napredujes, napredujes!