30 August 2005

Atenica?!?

Malopre sedim ja kod kuce, gledam TV i u jednom trenutku pogledam na mobilni kad ono umesto standardnog Cacak pise Atenica. Ma fuj BRE!!! Dobro je da se brzo povratilo na staro :)


Reprezentativac Engleske i napadac Reala Majkl Oven pristao je da potpiše cetvorogodišnji ugovor sa Njukaslom! I to za 17 miliona funti. Sta je ovo koji djavo???
Za Ovena je bio zainteresovan i Liverpul, medjutim, prvak Evrope je ponudio znatno manje nego Njukasl, i potpuno drugaciji oblik transfera – pozajmicu do kraja sezone uz obavezu vracanja svih 8 miliona funti koje je dobio od Reala kada je 25-godišnji napadac prešao u Real.


Cujem jos, 'oce Perica Ognjenovic u Zvezdu?!? Ma daj sta das, barem neko da dodje, valjda nije mnogo los, jer mislim da je propao otkad je pokusavao da predrbila sve pa i golmana na kraju sto mu je retko polazilo za rukom.

"Zeljan sam igre i golova, znam šta se od mene ocekuje i ne bezim od odgovornosti. Ponavljam, bila bi mi cast i velika stvar za mene da po drugi put u karijeri obucem Zvezdin dres”.

5 comments:

Anonymous said...

pushi karu djoku drugaru
iz atenice

risim :)

Anonymous said...

ovi gradski momci mi bas dizu TLAK
FORZA ATENICA

Anonymous said...

popushi karu i djokinom drugaru
GO! ATENICA

Anonymous said...

Da nije ateniceu inostranstvu niko nikada nebi cuo za cacak

Anonymous said...

koji retard. ATENICAAA! VAJGADU