11 May 2007

I love you Liverpool, I do...

Temperatura raste, pritisak raste, vlaznost opada :)
Sve u svemu, dan odluke tj. rutine se blizi...

The stadium will host the final of the UEFA Champions League on May 23rd 2007 between AC Milan and Liverpool FC.
Za sve to vam je potrebno ovo, koje ne znam kako da nabavite ili mozda:
(sa foruma)
"Drugih 5, ako bude, cena ce biti oko 200 funti (300 eura). Pare morati spremiti do ponedeljka da liku damo pare po preuzimanju karata. Moraju se uzeti svih 5 karti. Prijave za drugi set karata potvrdite na moj mob 063-22 02 99."


Ne znam da li su validne, ali se i to da proveriti. Realno je da kartu na dan utakmice u Atini mozete prodati za minimum 1000$, a jos realnije da kad bih je imao nikakve pare me ne bi interesovale :)
I za kraj malo zafrkancije, uvek :)

Uvek me je interesovalo sta znaci ono AIG i napokon :)

Za sve ostalo je Master Card :)

+ Vesti:

Liverpool are set to sign Brazilian midfielder Lucas Leiva from Gremio, manager Rafael Benitez has confirmed. Mozete ga propratiti na http://www.recontragolazo.com/?p=339

2 comments:

Unknown said...

Ja čuo da neće biti dovoljno karata za navijače Liverpula, mame im se najebem, ali razbićemo Milan, ja vam garantujem. Ajd ako nista a se nadjemo negde, kubimo piratehnike i onda u BG u slavimo pobedu!

Mishkin said...

To i ja kazem. LFC 2, ACM 0 (slovima zero)
Pozdrav!